اس ام اس نیش دار

اس ام اس نیش دار

به روز های سخت ک رسید…

بسیار تفاوت داشت،

آنکس که در روز های خوب با من…

بسیار تفاهم داشت…

.

.

“ذبح” هم شرایط دارد

تبــــــــــــاهم کردی بس که ” با پنبه” سَر بریدی !!

.

.

وقتى با یک دست

نقاب هایشان را نگه داشته اند

و با دست دیگر

کلاه بر سرم مى گذارند

انتظار زیادیست

که بخواهم نوازشم کنند…!!!


 

.

.

به کارت برس …  من کارم تمام است !!

.

.

مــﻬﺮﺑﻮﻧﯿﻤــﻮ ﺑــﺎ ﺿـَـﻌــﻔﻢ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻧــﮕﯿﺮ… ﺳـَـﺮﺩ ﺑــﺸﻢ ﺣـَـﺘﯽ ﺍﮔــﻪ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺁﺗﯿﺸَــﻢ ﺑــﺰﻧــﯽ ، ﮔــَﺮﻡ ﻧﻤﯿﺸﻢ!!!

.

.

ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﺑﻠﺪﻡ

ﻣﺎﺩﺭﯼ, ﻏﯿﺮ ﻣﺎﺩﺭﯼ, ﺍﺷﺎﺭﻩ, ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ, ﺭﻭﺣﯽ, ﺗﻮﻫﻤﯽ, ﺍﺭﻭﺍﺡ, ﺍﺷﯿﺎ ﻭ…

ﺍﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﻔﻬﻤﻮﻧﻢ :

ﺑﻪ ﺗﻮ ﺭﺑﻄﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ

.

.

تقصیــــــــر هیــــچ کــــس نیــســـت

بـــه نام “عشـــــــق”

جسمـــــــت را لگــــد مال بوســــــــه های هـــــوس آلـــودشان می کنند

و بــــــه نام “ناپاکــــــیٍ تـــــــو”

فـــــراموشت می کنند

بــــــه نام “نجـــــابـــت” بایـــــد ســـــکوت کنـــــی

و بــــــه نام “صبـــــــــر” از درون ویــــــــــران می شوی…….

.

.

بعضیا مثل کبریت میمونن

خودشون ارزش چندانی ندارن ولی میتونن زندگیتو به آتیش بکشن…

.

.

میانِ آدمـــک هایِ هـــــزار رنـــــگ دلباخته یک رنـــگی او شدم

افــسوس…

گذر زمان بیرنـــگش کرد

کم رنگ وکم رنگ تر…..

وآخــر مــَــــــحـــــــــو ..!

.

.

فکرت از سرم برده ، نه تنها خوابم را ، بلکه عقلم را ،

ای کاش یاد تو ، فکر تو ، درک داشت ، احساس داشت

و میفهمید چه بلاهایی و چه رنجهایی بر سرم آورده

.

.

ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﺭﻓﯿـــــــــــــﻖ

ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ ﺭﺍﻩ ﻧﯿﺎﻣﺪﻧﺪ

ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺩﻭﯾﺪﻧﺪ!!!

.

.

اصولــــــــــــــــا”

به هر چیزی که بخواهم میرسَم

حتی به ” حــِــســـــــاب ” ِ شـــما دوستِ عزیز …!!!

.

.

آدم هایی که عشقشونو مثل کانال تلویزیون عوض میکنن

آخرش باید بشینن

برفک تماشا کنن

هه …

.

.<br/
>

.

دنیای تو رنگارنگ است و دنیای من سیاه ولی یک رنگیه من به همه ی دنیای تو می ارزد !

.

.

ممنونم که به من فهماندی اشتباه است به هر کسی اعتماد کردن !

.

.

صدایم میزد گلم و من گلی بودم در باغچه ی دلش اما او باغبان عاشقی نبود ، گاهی سر میزد و دل می برد !

سالها بعد دانستم که من تنها نبودم ، او باغبان گلهای زیادی بود …


.

.

تا دیروز ما رو میدیدی مِن مِن میکردی

الان شاخ شدی مَن مَن میکنی !

.

.

خوبی بعضی از روزا اینه که دیگه برنمیگردن ، مثل روزای با تو بودن !

.

.

بعضیا از تک پر بودن فقط پرشو یاد گرفتن

بپر با این ، بپر با اون !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: جوکاس ام اسعشقیدل تنگی

برچسب‌ها: اس ام اس پیامک عشقی عاشقانه پیامک پیامک نیش دار دلتنگی
[ شنبه 2 فروردين 1393 ] [ 5:3 AM ] [ Dash Reza ]
[ ]